Wide image
Avatar
(3,6 sobre 3 opiniones)

Cistella de Mimbre

Banda de rock, mestizaje, ska

Información

No disponible

Formación y miembros

Formación:

  • Más de 4

Miembros:

Roser G.
 -  Voz femenina
Sergio B.
 -  Voz masculina
Arnau C.
 -  Bajo eléctrico
Manel A.
 -  Acordeón, Dolçaina, G.acústica, Viola de rueda
Josep G.
 -  Pad electrónico, Batería
Juan Luís S.
 -  Trombón
Ignacio S.
 -  Saxo tenor
Ismael M.
 -  Trompeta, Voz masculina
Miguel Ú.
 -  Teclados, Saxo alto

Cachet

2000 - 3500

Descripción

VALENCIÀ (Abajo en castellano) Cistella de Mimbre és un grup de Fontanars dels Alforins. Vam començar fentversions de cançons a la fi del 2018 i des d'aleshores hem anat creixent fins a arribar a aconseguir la proposta d'espectacle que ara oferim. Un repertori festiu i variat, des de Izal fins a la Gossa Sorda, que mescla versions originals amb ritmes de xaranga i sons acústics, on la interacció amb el públic és la peça fonamental de l'espectacle.Hem portat el nostre espectacle a alguns esdeveniments multitudinaris pels pobles de les zones de la Vall d'Albaida, la Costera i la Ribera Alta. Per a més informació, visiteu les xarxes socials ubicades a la descripció del nostre vídeo. CASTELLANO Cistella de mimbre es un grupo de Fontanars dels Alforins. Empezamos haciendo versiones de canciones a finales del 2018 y desde entonces hemos ido creciendo hasta llegar a conseguir la propuesta de espectáculo que ahora ofrecemos. Un repertorio festivo y variado, desde Izal hasta La Gossa Sorda, que mezcla versiones originales con ritmos de charanga y sonidos acústicos donde la interacción con el público es la pieza fundamental del espectáculo.Hemos llevado nuestro espectáculo a algunos acontecimientos multitudinarios por los pueblos de las zonas de la Vall d'Albaida, la Costera y la Ribera Alta. Para más información, visiten las redes sociales enlazadas en la descripción de nuestro vídeo.

Mas detalles

Experiencia

VALENCIÀ (Abajo en castellano) Durant la nostra vida damunt dels escenaris, encara que curta, hem tocat en alguns esdeveniments multitudinaris (més de 1000 persones), a banda, portem més d’una dotzena d’actuacions entre festes patronals, concerts propis i actes benèfics pels pobles de les zones de la Vall d’Albaida, la Costera i la Ribera Alta. CASTELLANO Durante nuestra vida encima de los escenarios, aunque corta, hemos tocado en algunos acontecimientos multitudinarios (más de 1000 personas), además, llevamos más de una docena de actuaciones entre fiestas patronales, conciertos propios y actos benéficos por los pueblos de las zonas de la Vall d'Albaida, la Costa y la Ribera Alta.

Formación

VALENCIÀ (Abajo en castellano) Cistella de mimbre és un grup format per 11 músics: veu masculina i femenina, dos guitarres, baix, teclat, bateria, trompeta, trombó, saxo tenor i dolçaina. Amb un repertori molt variat que combina diferents estils, des de cançons de Izal o La Pegatina, passant per temes de La Gossa Sorda, Aspencat, La Fúmiga o Txarango, fins el rock de Extremoduro o La Raíz. CASTELLANO Cistella de mimbre es un grupo formado por 11 músicos: voz masculina y femenina, dos guitarras, bajo, teclado, batería, trompeta, trombón, saxo tenor y dulzaina. Con un repertorio muy variado que combina diferentes estilos, desde canciones de Izal o La Pegatina, pasando por temas de La Perra Sorda, Aspencat, La Fúmiga o Txarango, hasta el rock de Extremoduro o La Raíz.

Repertorio

VALENCIÀ (Abajo en castellano) El repertori que presentem va evolucionant constantment amb el temps, la major part son versions, encara que ja tenim un parell de cançons pròpies. Ací deixem una xicoteta mostra de les cançons del nostre espectacle: CASTELLANO El repertorio que presentamos va evolucionando constantemente con el tiempo, la mayor parte su versiones, aunque ya tenemos un par de canciones propias. Aquí dejamos una pequeña muestra de las canciones de nuestro espectáculo: Antes de que cuente diez (Fito & Fitipaldis) Chiquilla (Seguridad Social) Entre poetas y presos (la Raíz) Esbarzers (La Gossa Sorda) Jesucristo García (Extremoduro) La mujer de verde (Izal) Lloverá y yo veré (La pegatina) L’últim segon (Aspencat) Mediterrania (La Fúmiga) Ni fu ni fa (Ska-P) Por verte sonreir (La fuga) Rituales de santeria (Zoo) Solo vivir (Skalariak) Temerario (Itaca Band) Una lluna a l’aigua (Txarango) Volcans (Buhos)

Logística y equipamiento

VALENCIÀ (abajo en castellano) El nostre espectacle està pensat per a un gran nombre d'espectadors, ja que aquest es basa en el dinamisme i en la interacció amb el públic. L'escenari ha d'estar en altura suficient i ha de tindre un mínim d'uns 8 m d'ample per 6 de profunditat. A més, per a traure el màxim rendiment a l'espectacle i que els espectadors el disfruten, cal llogar un equip al·lié que conte amb tots els aparells elèctrics i electrònics, així com un sistema d'il·luminació (Preguntar pel rider). Per les seues característiques, l'espectacle és ideal per a espais oberts en festes patronals, festivals musicals, concerts a l'aire lliure i privats. No obstant això, també pot donar-se en espais tancats prou diàfans. CASTELLANO Nuestro espectáculo está pensado para un gran número de espectadores, puesto que éste se basa en el dinamismo y en la interacción con el público. El escenario debe estar en altura suficiente y debe tener un mínimo de unos 8 m de ancho por 6 de profundidad. Además, para sacar el máximo rendimiento al espectáculo y que los espectadores lo disfruten, es necesario alquilar un equipo ajeno que cuente con todos los aparatos eléctricos y electrónicos, así como un sistema de iluminación (Preguntar por el rider). Por sus características, el espectáculo es ideal para espacios abiertos, tanto para fiestas patronales, festivales musicales, conciertos al aire libre y privados. No obstante, también puede darse en espacios cerrados lo bastante diáfanos.

Ensamblaje y movimiento

VALENCIÀ (abajo en castellano) El muntatge de tots els elements propis de l'escenari porta una mitjana d'1 hora i una altra per a les proves de so. L'espectacle pot donar-se en qualsevol lloc que complisca amb tot allò anteriorment esmentat. CASTELLANO El montaje de todos los elementos propios del escenario lleva una media de 1 hora y otra para las pruebas de sonido. El espectáculo puede darse en cualquier sitio que cumpla con lo anteriormente mencionado.

  • Project image
Deja una opinión
  • Borja A. (Persona física)

    27/8/2023, Llombai

    Va ser una gran actuació amb una posta en escena increïble. Una proposta valenta de les que fan falta.

    Calidad de la música

    Comunicación

    Profesionalismo

    Cordialidad

  • Axel G. (Persona física)

    27/8/2023, Festes Llombai

    Són un grup d'amics que fan molt bé la seua faena! Feia falta grups així en Llombai. Bona varietat musical i amb molta presència del valencià. Molt recomanable!

    Calidad de la música

    Comunicación

    Profesionalismo

    Cordialidad

  • El Del Oli D. (Persona física)

    25/8/2023, Festes de Llombai

    Posiblemente el peor grupo que ha venido ha fiestas de Llombai, con diferencia!

    Calidad de la música

    Comunicación

    Profesionalismo

    Cordialidad